Najbolj iskani izdelki

Kategorije

Nakupujte glede na vrsto prehranskih dopolnil

Nakupujte glede na mesto delovanja

Blagovne znamke

prikaži vse

Latest Posts

  • Anksioznost in GABA
    Anksioznost in GABA

    GABA (gamma-aminobutanojska kislina) pomaga pri obvladovanju tesnobe, saj zmanjšuje vzburjenost nevronov in spodbuja pomirjujoč učinek na možgane. Povečanje aktivnosti GABA s prehranskimi dopolnili in/ali zdravili ter posegi v življenjski slog je lahko učinkovita strategija za lajšanje simptomov tesnobe. Ko doživimo stres, nadledvične žleze sprožijo proizvodnjo hormonov, ki sprožijo tako imenovane odzive na boj ali beg, na primer: pospešitev srčnega utripa ali dvig adrenalina. GABA nasprotuje tem naravnim stimulansom s sproščanjem možganov.

    Preberi več »
  • Nevarnosti povišane sečne kisline
    Nevarnosti povišane sečne kisline

    Prvotno je putika veljala za glavno motnjo povezano z visokim nivojem sečne kisline, dandanes vemo, da je visok nivo sečne kisline povezan z mnogo hujšimi in usodnimi stanji, vključno z metaboličnim sindromom, diabetesom tipa II, odpovedjo ledvic in srčno-žilnimi boleznimi. V letih 2016-2017 je skupina študij pokazala, da ima povišan nivo sečne kisline vlogo tudi pri bipolarni motnji. Mnogi ne vedo, da je možno imeti povišano sečno kislino in ne nujno tudi putike.

    Preberi več »
  • Vpliv CoQ10 na migreno
    Vpliv CoQ10 na migreno

    Migrena je glavobol z nevrološko osnovo, zanjo je značilna huda, pogosto enostranska bolečina, ki jo lahko spremlja slabost in bruhanje ter globoka občutljivost na svetlobo in zvok. Približno milijarda ljudi na svetu trpi zaradi migrene, zato je njenemu preprečevanju posvečeno veliko raziskav. V letu 2018 objavljena študija je pokazala, da koencim Q10 (CoQ10) lahko signifikantno zmanjša frekventnost, resnost in trajanje migrenskih glavobolov. CoQ10 namreč znižuje nivo peptida v možganih, ki je povezan z bolečino in vnetjem.

    Preberi več »
  • 9 živil za možgane, ki vam bodo dala energijo
    9 živil za možgane, ki vam bodo dala energijo

    Se vam kdaj zgodi, da ste v službi ali študirate, se učite in se ne morete koncentrirati?

    Zajtrk je najpomembnejši obrok dneva. Študije so pokazale, da je najbolj pomembno, da možganom date gorivo zjutraj, tako boste lahko bolje mislili, delovali in se učili čez cel dan. Biti pozoren in buden zjutraj je lahko pogosto težko brez malo vzpodbude. Če boste vključili naslednja živila v svojo prehrano, vam bodo dala prav to.

    Preberi več »
  • Magnezijev L-treonat in obnova možganov
    Magnezijev L-treonat in obnova možganov

    Raziskovalci z inštituta za tehnologijo Massachusetts so odkrili in patentirali magnezijev L-treonat, ki temelji na svoji edinstveni sposobnosti povečanja delovanja možganov.Hitra absorpcija in sposobnost vstopa v možgane omogoča tej obliki magnezija, da strukturno spremeni nekatere vidike staranja možganov. Nedavna študija na ljudeh kaže koristi magnezijevega L-treonata pri odraslih s kognitivno disfunkcijo, motnjami spanja in anksioznosti.

    Preberi več »
  • Enostaven in slasten borovničev smoothie
    Enostaven in slasten borovničev smoothie

    Včasih je preprost smoothie prav to, kar potrebujete. Spodnji veganski recept za borovničev smoothie je neverjetno okusen in dober za vaše zdravje. Poizkusite ga za zajtrk ali čez dan za hitro malico. Borovnice so bogate z antioksidanti in vlakninami, banane vsebujejo ogromno vitaminov, mineralov, elektrolitov in vlaknin. Lanena semena in mandljevo mleko pa doprinesejo še več hranilnih snovi in majhno količino potrebnih zdravih maščob.

    Potreben čas: manj kot 5 minut

    Preberi več »
  • Omega-3 in depresija
    Omega-3 in depresija

    Japonski znanstveniki so leta 2016 potrdili, da imajo ljudje z višjo koncentracijo omega-3 v krvi 43 % manjše tveganje za depresijo. Številne druge študije kažejo, da dopolnjevanje prehrane z ribjim oljem izboljšujejo uspešnost zdravljenja depresije z zdravili. To je pomembno, saj depresija postaja vse večja zdravstvena težava po vsem svetu, a je vrednost omega-3 v boju z depresijo še večinoma spregledana.

    Preberi več »
  • Maca - iz visokih Andov
    Maca - iz visokih Andov

    Maca, znanstveno znana kot Lepidium meyenii, je rastlina, ki izvira iz visokih Andov v Peruju. Spada v družino Brassicaceae, kamor spadata tudi zelenjava, kot sta brokoli in cvetača. Domorodni prebivalci Andov so maco gojili in uživali že več tisoč let, predvsem zaradi užitne korenine, ki je znana po svojih hranilnih in zdravilnih lastnostih.

    Preberi več »
"Ko si zdrav, imaš tisoč želja. Ko zboliš, imaš le eno."
kitajski pregovor
^


     

Copyright© 2024 BioEsenca d.o.o.