Neutrogena®

Neutrogena® je blagovna znamka iz družine podjetij Johnson & Johnson. Blagovna znamka Neutrogena® za nego kože številka 1, ki jo priporočajo dermatologi po vsem svetu, ponuja nekaj najbolj priljubljenih linij na svetu za lepoto in nego kože ter izdeluje in trži izdelke v več kot 70 državah.

 

Pineapple

Neutrogena® - zgodba o uspehu

Neutrogena® je začela svojo zgodbo o uspehu leta 1930, ko je ustanovitelj Emanuel Stolaroff ustanovil majhno specializirano kozmetično podjetje Natone. V zgodnjih letih je bil Natone dobavitelj kozmetičnih salonov, ki so bili povezani z glamurjem filmske industrije. Do štiridesetih let prejšnjega stoletja je Natone začel proizvajati in distribuirati kozmetiko za maloprodajni trg.

Leta 1954 je Stolaroff izvedel za lastnosti mila, ki ga je izdelal dr. Edmond Fromont, belgijski kozmetični kemik. Fromontova patentirana formula za prozorno milo, ki se je hitro in enostavno spralo s kože in ni puščalo sledi mila, je Stolaroff poimenoval Neutrogena®. Enajst minut po umivanju s tem edinstvenim milom se je koža vrnila na svoj normalni pH – le eno minuto več kot pri umivanju samo z navadno vodo!

Stolaroff je verjel, da obstaja trg za tako visokokakovostno milo, in se dogovoril za uvoz in distribucijo izdelka Neutrogena® v ZDA. Pri določanju smeri za prihodnjo rast je poudaril prozornost mila, da bi jasno sporočil razliko z drugimi mili. Poleg tega je prodajo usmeril na nove distribucijske kanale – veleblagovnice in boljše lekarne.

Pineapple

Blagovna znamka Neutrogena® je s časoma postala edinstveno sprejeta v medicinski stroki, zato so se raziskovalno usmerili v ustvarjanje linije varnih, blagih izdelkov za nego kože vrhunske kakovosti.

Danes med ikonične izdelke blagovne znamke ne spada samo kolekcija z norveško recepturo Neutrogena Visibly Renew, ampak tudi linija za nego obraza Neutrogena Visibly Clear in kreme za roke Neutrogena.

Zdaj bolj kot kdaj koli prej potrošniki enačijo zdravje z lepoto. Lepota se pričenja pri zdravi koži.

Prikaži kot Mreža Seznam

Artikli 1-12 od 20

Nastavi padajočo smer
Stran
na stran
"Ko si zdrav, imaš tisoč želja. Ko zboliš, imaš le eno."
kitajski pregovor
^


     

Copyright © 2022 BioEsenca d.o.o. Vse pravice pridržane.