Vaša košarica je prazna.

Pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.bioesenca.si, ki jo opravlja podjetje BioEsenca d.o.o iz Ljubljane (v nadaljevanju: ponudnik) določajo pravila in pogoje poslovanja s prehranskimi dopolnili, ki jih nudi ponudnik.

Splošni pogoji so sestavljeni so v skladu z - Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) ter Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS).

Promet prehranskih dopolnil se v spletni trgovini opravlja skladno z Zakonom o zdravstveni ustreznosti živil in izdelkov ter snovi, ki prihajajo v stik z živili (ZZUZIS), s Pravilnikom o prehranskih dopolnilih.

V promet se v državah članicah EU lahko dajejo samo prehranska dopolnila, ki so skladna s predpisi iz DIREKTIVE 2002/46/ES EVROPSKEGA PARLAMANTA IN SVETA z 10. junija o približevanju zakonodaj držav članic o prehranskih dopolnilih, in ob upoštevanju pravil UREDBE (ES) št. 1924/2006 EVROPSKEGA PARLEMENTA IN SVETA z dne 20. decembra 2006 o prehranskih in zdravstvenih trditvah na živilih.


Podatki o podjetju:

BioEsenca d.o.o.

Tbilisijska 130

1000 Ljubljana

Srg.št.: 2014/29629 (Okrožno sodišče v Ljubljani 30.6.2014)       

Matična št.: 6636608000 (https://www.ajpes.si/)

Davčna št.: SI 34705589 (Davčni zavezanec za DDV)

 

Telefon: 041 985 070

E-mail: info@bioesenca.si


Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

 

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo uporabniku/kupcu spletne trgovine www.biosenca.si vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s ponudnikom (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev v ponudbi
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v roku, ki ga izbere kupec na podlagi ponujenih možnosti ponudnika)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • jasno in nedvoumno določene cene (razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza)
  • možne načine plačila
  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop ter strošek kupca ob vračilu izdelka
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

 

Bistvene značilnosti blaga

Prehranska dopolnila so skladno z navedenimi predpisi opredeljena kot živila, za dopolnjevanje običajne prehrane. So koncentrirani viri posameznih ali kombiniranih hranil ali drugih snovi s hranilnim ali fiziološkim učinkom, ki se dajejo v promet v obliki kapsul, pastil, tablet in drugih podobnih oblikah, v vrečkah s praškom, v ampulah s tekočino, v kapalnih stekleničkah in drugih podobnih oblikah s tekočino in praškom, ki so oblikovane tako, da se jih lahko uživa v odmerjenih majhnih količinskih enotah.


Izjava glede zdravstvenih in prehranskih trditev pri opisih izdelkov

Vse informacije o posameznih prehranskih dopolnilih na straneh spletne trgovine www.bioesenca.si so informativnega in izobraževalnega značaja in niso nadomestilo za strokovno zdravniško pomoč, diagnosticiranje ali preprečevanje, zdravljenje bolezni.

Prehranska dopolnila so izdelki za ohranitev zdravja in podporo zdravljenja. Prehranska dopolnila niso nadomestilo za zdravo in uravnoteženo prehrano ter za zdrav način življenja.

V spletni trgovini www.bioesenca.si so predstavljeni najbolj prodajani izdelki iz ponudbe okoli 400 različnih izdelkov ameriškega proizvajalca visoko kakovostne blagovne znamke prehranskih dopolnil Life Extension®; že od leta 1980. Več o proizvajalcu najdete TUKAJ.

 

Naročanje v spletni trgovini

V spletni trgovini www.bioesenca.si se kupcu ni potrebno registrirati, če tega ne želi, opravi lahko le hitri spletni nakup. Lahko pa se registrira in določi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, in geslo. Če želi registriran kupec zamenjati svoj naslov elektronske pošte in/ali geslo ter druge podatke, lahko to stori pod »Moj račun«.

Registrirani kupec pri naslednjih nakupih ne vnaša več vseh podatkov, potrebnih za dostavo, lahko pregleduje vsa svoja naročila, oblikuje listo želja.

Prodajna pogodba na daljavo med ponudnikom in kupcem je v spletni trgovini www.bioesenca.si sklenjena v trenutku, ko kupec prejme od ponudnika elektronsko potrdilo o prejemu naročila, v katerem so izpisani vsi podatki oddanega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Prodajna pogodba (t.j. elektronsko potrdilo o naročilu) je v elektronski obliki shranjena na strežniku, ki ga uporablja ponudnik.

Naročilo lahko kupec posreduje tudi po telefonu (vsak delovnik med 9. in 16. uro) oziroma preko e-pošte na naslov: info@bioesenca.si. Vsebina sporočila mora vsebovati:

  • Ime in priimek
  • Naslov za dostavo
  • Telefonsko številko za kontakt za obveščanje o dostavi
  • Izbrane izdelke iz ponudbe in količino

Ob oddaji naročila preko telefona ali e-maila dobi kupec elektronsko potrdilo o naročilu z vsemi podatki naročila, s čimer je sklenjena prodajna pogodba na daljavo med ponudnikom in kupcem.


Cene izdelkov

Cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v EUR (€), vse cene vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene veljajo ob sklenitvi pogodbe na daljavo med ponudnikom in kupcem.

 

Načini plačila

Naročene izdelke kupec plača na enega izmed naslednjih načinov:

  • Po povzetju

Kupec plača vrednost nakupa ob prejemu paketa dostavljavcu z gotovino.

  • S plačilnimi ali kreditnimi karticami

Kupec varno plača naročene izdelke s kreditno oz. plačilno kartico (Activa, Maestro, MasterCard, Visa, Visa Electron, American Express) ob spletni oddaji naročila.

  • Plačilo na transakcijski račun ponudnika

Vrednost naročila kupec plača v naprej na transakcijski račun ponudnika BioEsenca d.o.o., številka SI56 1010 0005 5691 284, odprt pri banki Banka Intesa Sanpaolo d.d. Ob oddaji naročila dobi kupec na svoj e-mail vzorec izpolnjenega UPN. Paket ponudnik odpošlje po prejemu nakazila kupca.


Dostava

Ponudnik dostavi izdelke v ustrezni embalaži, ki zagotavlja zaupnost narave izdelka.

Naročene izdelke dostavljata dostavna služba DPD ali Pošta Slovenije.

Pakiranje in dostava sta pri nakupu nad 50,00 € brezplačna.

 

Cena pakiranja in dostave z dostavno službo DPD je 2,90 € (z DDV).

Cena pakiranja in dostave s Pošto Slovenije je 3,40 € (z DDV).

Cene dostave z DPD ali Pošto Slovenije so izkazane posebej na naročilu in računu; kupec dostavnima službama ne plača nobene dodatne provizije.

 

Navedene cene pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za dostavo v druge države se dostava zaračuna po ceniku dostavnega podjetja.

 

Rok dostave 

Ponudnik si prizadeva, da kupec dobi paket v najkrajšem možnem času in izdelke na zalogi praviloma odpošlje isti dan, če je naročilo prejel do 14. ure in naslednji dan, če je naročilo prejel po 14. uri – vse v primerih plačila po povzetju ali s plačilnimi/kreditnimi karticami. Naročila plačana na TRR ponudnika odpošlje po prejemu nakazila. Naročila oddana med vikendom in prazniki ponudnik odpošlje takoj naslednji delovni dan. Za kasnejši rok dostave se lahko ponudnik tudi prilagodi željam kupca.

O roku dobave izdelkov, ki trenutno niso na zalogi, ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti ali po telefonu, in mu sporoči najkrajši možni čas za dostavo.

Če kupec paketa od dostavne službe ne prejme v pričakovanem roku, ponudnika o tem čim prej obvesti po e-pošti ali telefonu. Ponudnik se zavezuje, da bo po svojih najboljših močeh skušal ugotoviti, kje se paket nahaja in pozval dostavno službo k čim prejšnji dostavi.


Izdaja računa

Po dostavi/plačilu naročenih izdelkov kupec na svoj e-naslov prejme račun v pdf obliki, ki je sestavljen na podlagi naročila (t.j. prodajne pogodbe sklenjene na daljavo) in davčno potrjen.

 




Tehnični postopki za sklenitev prodajne pogodbe na daljavo


I. Izbira izdelka: na spletni strani kupec izbere izdelek in klikne na povezavo ''Dodaj v košarico''. Sistem ga obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želi kupec nadaljevati nakupovanje, klikne levo povezavo ''Nadaljuj z nakupom '' in se vrne nazaj v spletno trgovino. Ko želi zaključiti nakup, klikne desno povezavo ''Zaključi nakup'' in sistem ga pripelje na stran nakupovalna/hitra košarica.

II. Odstranitev/dodajanje  izdelka v nakupovali košarici: na spletni strani www.bioesenca.si  se v zgornjem desnem kotu nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini izbral v nakupovalno košarico. Če želi kupec odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec ''odstrani''. Če želi popraviti količino izdelkov, klikne na ikono svinčnik »posodobi količino«. Če želi kupec dodati določen izdelek v košarico, mora klikniti levo spodaj na povezavo ''košarica''. S klikom na omenjeno povezavo sistem kupca vrne nazaj na stran »nakupovalna košarica«. S klikom na povezavo »nadaljujete z nakupom» kupec ponovno pride v spletno trgovino in dodaja nove izdelke.

III. Vnos podatkov : za dokončanje naročila mora kupec izpolniti potrebna polja.

1. Podatki kupca za dostavo: Posredovati mora zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in tel. številko) in so potrebni za oddajo naročila in dostavo.

2. Način dostave: Kupec lahko izbira med dostavno službo DPD in Pošto Slovenije.

3. Način plačila: Kupec lahko izbira med tremi načini plačila: plačilo po povzetju, plačilo na transakcijski račun ponudnika ali s plačilno/kreditno kartico.

4. Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik v spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cene izdelkov, cene dostave, vrednost DDV in skupna vrednost za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden kupec zaključi naročilo.

IV. Oddaja naročila: Kupec  lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Pred oddajo naročila mora kupec odkljukati okence »Z oddajo naročila soglašam s splošnimi pogoji«. Kupec nato potrdi naročilo s klikom na gumb 'Oddaj naročilo''. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se kupcu na spletni strani izpiše besedilo: ''Vaše naročilo je bilo uspešno oddano. Zahvaljujemo se vam za nakup v naši spletni trgovini. Vaša številka naročila je xxxxxxxx. Na e-mail vam bomo poslali potrditveno sporočilo z vsemi podrobnostmi nakupa.''

Tehnični postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe (enaki so tudi načini plačila), le da na zaključku nakupa pravna oseba vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja.

 

Postopek obveščanja o nakupu

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto oz. potrjeno. Registriranemu kupcu so na spletni strani vedno dostopni podatki o vsebini naročila.

Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dostave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. 


Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe in vračilo blaga

  • Pri pogodbah sklenjenih na daljavo ima potrošnik na podlagi 43.č člena ZVPot pravico, da v roku 14 dni ponudnika na elektronski naslov (info@bioesenca.si) ali po pošti obvesti, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem potrošnika bremenijo le stroški vračila blaga.
  • Potrošnik mora blago vrniti prodajalcu nepoškodovano in v nespremenjeni količini.
  • Potrošnik pa na podlagi 7. točke petega odstavka 43.č člena ZVPot nima pravice do odstopa od pogodbe brez razloga, če je po dostavi odprl pečat zapečatenega prehranskega dopolnila.
  • Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
  • Potrošnik vrne blago na naslov: Lomas d.o.o., Kardeljeva ploščad 11a, 1000 Ljubljana. Potrošnik z vračilom blaga pošlje tudi račun nakupa.
  • Vračilo plačila ponudnik opravi v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe. Ponudnik ima pravico vračilo kupnine zadržati do prevzema vrnjenega blaga ali do predložitve dokazila, da je kupec izdelek poslal ponudniku. Ponudnik vrne potrošniku plačilo z enakim plačilnim sredstvom kot ga je uporabil potrošnik razen, če potrošnik zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

 

Stvarna napaka in reklamacija

Po 37.členu ZVPot je napaka stvarna:

-  če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

-  če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

-  če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

-  če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri ponudniku v rokih, ki jih določa 37.a člen in 37.b člen ZVPot (glej https://zakonodaja.com/zakon/zvpot/37a-clen). Po določbi 37.a člena ZVPot potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Pri tem mora napako natančno opisati in ponudniku na lastne stroške omogočiti pregled izdelka.

Ker so prehranska dopolnila predpakirana živila z označenim rokom uporabe, ki ga določi proizvajalec, je potrebno, da kupec, zaradi narave proizvoda in ohranjanja zdravstvene ustreznosti prehranskih dopolnil, prejeto pošiljko oziroma blago čim prej pregleda.

V primeru, ko kupec ob pregledu dostavljenega blaga ugotovi, da  izdelki nimajo lastnosti za normalno uporabo (npr. poškodovana embalaža, razbita steklenička, poškodovana vsebina v originalni embalaži) ali izdelki ne ustrezajo potrjenemu naročilu kupca (vrsta in količina izdelkov) o tem obvesti ponudnika po e-pošti (info@bioesenca.si) ali telefonu in mu prijavi reklamacijo napake.

Kupec ima pravico ob reklamaciji po lastni izbiri zahtevati:

-  zamenjavo izdelka ali

-  vračilo plačanega zneska za reklamiran izdelek.

 

Če napaka ni sporna, ponudnik ugodi kupcu najkasneje v osmih dneh.

Če je obstoj napake sporen, ponudnik pisno odgovori na reklamacijo kupcu najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu.

Obrazec za uveljavljanje stvarne napake kupec dobi TUKAJ.

 

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanje osebnih podatkov ter plačil kupcev, skladno s pravili banke, s katero ima sklenjeno pogodbo za izvajanje plačevanja s plačilnimi/kreditnimi karticami preko spleta. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku, ki ga uporablja ponudnik.

 

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik hrani osebne podatke kupcev in drugih uporabnikov spletne trgovine ter podatke o nakupih v skladu z določili zakona, ki ureja varstvo osebnih podatkov in skladno s Splošno uredbo o varstvu podatkov v EU (GDPR).

Ponudnik osebne podatke uporablja izključno za potrebe izpolnitve naročila (potrditve naročila, pošiljanje računov, informacij o poteku izvedbe naročila) in za pošiljanje e-novic, kadar se uporabnik na njih naroči. Ponudnik nobenih podatkov, ki jih prejme od kupcev in drugih uporabnikov spletne trgovine, ne posreduje nepooblaščenim tretjim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko zaščito svojega računalnika.


Omejitev odgovornosti

Ponudnik se trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost vseh podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cene spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V tem primeru ponudnik obvesti kupca o spremembah in mu omogoči odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega izdelka.


Izključitev odgovornosti

Ponudnik si v primeru tehničnih težav pridružuje pravico preklicati oddana naročila, ki jih je prizadela tehnična napaka. O preklicu naročila kupca obvesti v najkrajšem možnem času in ga seznani z nadaljnjimi potrebnimi aktivnostmi glede naročila.


Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavne predpise  o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja morebitnih pritožb. Pritožbo kupec odda preko e-poštnega naslova: info@bioesenca ali pisno na naslov BioEsenca d.o.o.

Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik v petih delovnih dneh potrdi, da je prejel pritožbo in sporoči kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda nesorazmernosti med možno vrednostjo zahtevkov v sporih v spletni trgovini www.bioesenca.si in stroški, ki bi nastali v primeru sodnega spora, zato tako reševanje sporov potrošnikom odsvetuje in si prizadeva vsak spor rešiti sporazumno.

V primeru, da se kupec odloči za sodno reševanja spora, je za to pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika. 

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno s (3) odstavkom 32. člena ZIsRPS ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z ZIsRPS.

Ponudnik omogoča spletno trgovino na območju Slovenije in na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za Spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

Platforma SRPS je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ

Spletno reševanje potrošniških sporov se izvaja skladno z ZIsRPS, Uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembo Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

V Ljubljani, 24.10.2018

 

 

PREDPISI:

Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot)

http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO513

Zakon o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP)

http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO5064

 Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT)

http://pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO4600

Zakonom o zdravstveni ustreznosti živil in izdelkov ter snovi, ki prihajajo v stik z živili (ZZUZIS)

http://pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO1381

Pravilnik o prehranskih dopolnilih

http://pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV4401

DIREKTIVA 2002/46/ES EVROPSKEGA PARLAMANTA IN SVETA z 10. junija o približevanju zakonodaj držav članic o prehranskih dopolnilih

https://eur-lex.europa.eu/legal-content/SL/TXT/?uri=celex%3A32002L0046

Uredba (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 21. maja 2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov ter o spremembi Uredbe (ES)

https://eur-lex.europa.eu/legal-content/SL/TXT/?uri=CELEX%3A32013R0524

Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS)

http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO6843

UREDBE (ES) št. 1924/2006 EVROPSKEGA PARLEMENTA IN SVETA z dne 20. decembra 2006 o prehranskih in zdravstvenih trditvah na živilih.

 https://eur-lex.europa.eu/legal-content/SL/ALL/?uri=CELEX%3A32006R1924

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Strokovno svetovanje o izdelkihDosegljivi smo za vaša vprašanja.

Povprašajte o prehranskem dopolnilu, ki vas zanima. Pomagali vam bomo.

E-mail: info@bioesenca.si

 

 

Hitra dostava. Naslednji dan oz. najkasneje v roku 2 delovnih dni

Naročene izdelke do 14h odpošljemo še isti dan, po 14h pa naslednji dan. Prizadevamo si, da izdelke dobite v najkrajšem možnem času.

 Plačilo: s plačilno kartico, po povzetju z gotovino ali po predračunu

Izdelke lahko plačate s plačilnimi karticami ali po povzetju dostavljavcu dostavne službe DPD ali Pošte Slovenije, ko vam jih bo le ta prinesel na dom. V primeru, da vas ni doma, vas bo dostavljavec poklical, da se dogovorite za dan in uro prevzema (DPD) ali pa pustil listek (za dvig na Pošti Slovenije). Plačate lahko tudi po predračunu s plačilnim nalogom (UPN).

» Ko si zdrav, imaš tisoč želja. Ko zboliš, imaš le eno.«

kitajski pregovor

informacije
PRIJAVA NA E−NOVICE